ବ୍ରାଉଜର କେଚେ ସଫା କରନ୍ତୁ


ପ୍ରିୟ ଗ୍ରାହକ

  •  ଯଦି ଆପଣ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଉପଭୋଗ କରିବାରେ ଅସୁବିଧା ର ସମୂଖୀନ ହେଉଛନ୍ତି ତେବେ ବ୍ରାଉଜର କେଚେ ସଫା କରିବା ପାଇଁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ପ୍ରଣାଳି ଆପଣାନ୍ତୁ .

"ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ଏକ୍ସପ୍ଲୋରର୍ ୫.୦ କିମ୍ବା ଅଧିକ ପାଈଁ"

  •  ବାଛନ୍ତୁ  ଟୁଲ୍‍   ବ୍ରାଉଜର ର ମେନୁ ବାର୍‍ ମଧ୍ୟରୁ.
  •  ବାଛନ୍ତୁ   ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବିକଳ୍ପ.
  •  ଟାଇଟଲ୍‍ ମଧ୍ୟରୁ  ସାମୟିକ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ଫାଇଲ୍‍, କ୍କିକ୍‍ ଅନ୍‍  ଡିଲିଟ୍‍ ଫାଇଲ୍‍
  •  କ୍କିକ୍‍ ଅନ୍‍  ପ୍ରୟୋଗ/ଠିକ୍‍ ଅଛି
  •  ବ୍ରାଉଜର ପୁନଃପ୍ରାରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ

ମୋଜିଲା ଫାୟାର୍‍ଫୋକ୍ସ ୩.୦ ପାଇଁ

  •  ବାଛନ୍ତୁ  ଟୁଲ୍‍  ବ୍ରାଉଜର ର ମେନୁ ବାର୍‍ ମଧ୍ୟରୁ.
  •  ବାଛନ୍ତୁ  ବ୍ୟତିଗତ ତଥ୍ୟ ଖାଲି କରନ୍ତୁ.
  •  ଟାଇଟଲ୍‍ ମଧ୍ୟରେ  ବର୍ତ୍ତମାନ‍ ନିମ୍ନଲିଖିତ ତଥ୍ୟ ଖାଲି କରନ୍ତୁ:: , ବାଛନ୍ତୁ   କେଚେ.
  •  ବାଛନ୍ତୁ  ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ଖାଲି କରନ୍ତୁ
  •  ବ୍ରାଉଜର ପୁନଃପ୍ରାରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ

ନେଟ୍‍ ସ୍କେପ୍‍ ନାଭିଗେଟର୍‍ ୪.୭ ପାଇଁ

  •  ବାଛନ୍ତୁ  ସମ୍ପାଦନ  ବ୍ରାଉଜର ର ମେନୁ ବାର୍‍ ମଧ୍ୟରୁ.
  •  ବାଛନ୍ତୁ  ପସନ୍ଦ.
  •  ଟାଇଟଲ୍‍ ମଧ୍ୟରେ  ଉନ୍ନତ, କ୍କିକ୍‍ ଅନ୍‍  କେଚେ.
  •  ଆସନ୍ନ ୱିଣ୍ଡୋରେ କ୍ଲିକ୍‍ କରନ୍ତୁ  କେଚେ ମେମୋରି ବିଲୋପ  ଏବଂ କୁହନ୍ତୁ  ହଁ/span>.
  •  କ୍କିକ୍‍ ଅନ୍‍  ଠିକ୍‍ ଅଛି  ବିନ୍ୟାସ ପ୍ରୟୋଗ କରିବା ପାଇଁ
  •  ବ୍ରାଉଜର ପୁନଃପ୍ରାରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ

କ୍ରୋମ୍‍ ୧.୨ ପାଇଁ

  •  କ୍କିକ୍‍   ରେନ୍ଚ ମେନୁ  ବ୍ରାଉଜର ର ମେନୁ ବାର୍‍ ମଧ୍ୟରୁ
  •  ବାଛନ୍ତୁ  ବ୍ରାଉଜର ତଥ୍ୟ ଖାଲି କରନ୍ତୁ.
  •  ଟାଇଟଲ୍‍ ମଧ୍ୟରେ  ନିମ୍ନଲିଖିତ ଆଇଟମ୍‍ ବିଲୋପନ କରନ୍ତୁ:: ,ବାଛନ୍ତୁ  କେଚେ ଖାଲି କରନ୍ତୁ କେଚେ  ଏବଂ
  •  ବାଛନ୍ତୁ  ଏହି ଅବଧିର ତଥ୍ୟ ଖାଲି କରନ୍ତୁ   ଆପଣଙ୍କ ଇଛା ମୁତାବକ ତାଲିକା ରେ ଦିଆଯାଇଥିବା (ଯଥା: ଶେଷ ସପ୍ତାହ).
  •  କ୍କିକ୍‍ ଅନ୍‍  ବ୍ରାଉଜର ତଥ୍ୟ ଖାଲି କରନ୍ତୁ
  •  ବ୍ରାଉଜର ପୁନଃପ୍ରାରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ

ଯଦି ଅସୁବିଧାର ସମୂଖୀନ ହେଉଛନ୍ତି ତେବେ ଆମ ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ eseeadm[at]iobnet[dot]co[dot]in